دومين سالگرد مشعل 18
داکترآرين رشاد داکترآرين رشاد


دوست نهایت گرامی مصطفي روزبه! دومين سالگرد ماهنامه وزين " مشعل" را برای شما و همه فرهنگ دوستان، قلم بدستان ووطن پرستان، صميمانه تبريک و تهنيت مي گويم.
دوست عزيز! در سالي که گذشت، بجاست بگويم که درخشش " مشعل" از جايگاهي شايسته، رسالت بزرگ و مسووليت مهم اجتماعي برخوردار بوده و مقام برجسته ای را در ايجاد اعتماد، اطمينان، همکاری و نزديکی ميان راهيان اهل ديد و خرد، داشته است، از يک طرف طرح ها و نظريات ارائه شده از سوی انديشمندان و صاحبنظران و روشنفکران تکانه و جنبش جديدی را در زندگي سياسي و شيوه های نوين مبارزه باعث شد و از جانب ديگر عامل يک تغيير و تحول عميق در زندگي اجتماعي و فرهنگي در ميهن ما و هم در غربت گرديده است. همچنان لازم به يادآوری است که ماهنامه " مشعل" در ميان تمام رسانه های همگاني بيرون مرزی ما گرانقدر و یگانه نشريه ای هست که در آن کثرت انديشه ها، بدون تعصب انعکاس داده شده و مبرمترين مسايل اجتماعي، فرهنگي و سياسي در آن توضيح و تشريح گرديده و تأثيرات مثبت را در افکار عمومی پديد آورده است.
دوست ارجمند! این حقيقت را بايد گفت که " مشعل" نه تنها پيام آور انديشه ها، افکار و مظهر انعکاس روشن منافع و مصالح ملی مي باشد بلکه در طول دو سال عمر خويش عامل نيرومند و نقش تعيين کننده را در تشکل و نزديکی وطن پرستان در تحکيم نهضت و تبليغ تجدد و ترقی و دموکراسي ايفا نموده است.
با سپاس و توجه به خدمات سودمند و ارزنده شما و همه قلم بدستان و همکاران " مشعل" که در باروری ماهيت و مضامين اين نشريه مي کوشند و زحمت مي کشند، اميدوارم پيوسته تندرست، شادکام و در راه رسيدن به آرمانهای بزرگ تان موفق باشيد.
بااحترام داکتر آرين رشاد رئيس مرکز اجتماعی- فرهنگی افغان در آيرلند و مدير مسوول ماهنامه " دوستي". http://ascci.aazad.net
April 17th, 2005


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها